Thursday, June 9, 2011

Selamat Bertunang Sahabatku..

Posted by LyA SaFaR at 2:37 PM
Entry saje2 wat rajin...haha...ok..kali ni lya wat entry khas buat kawan lya..kawan baik.....yang dah macam kakak sendiri..heheh...atie nama dia...kenapa lya wat entry khas ni?sebab lya x dapat datang majlis dia 28.mei.2011 yang lepas...uwaa...mcm nak menangis jek tak dapat nak balik..mana tak nyer...masa lya tunang & kawen dia datang..malah masa majlis tawen lya...dia antara orang yang sangat sibuk menguruskan hal2 Lya...ok termasuklah hantaran lya yang baru di buat pada malam sebelum nikah..perghh....mmg keje gila taw lya ni...tp ape pun semuanya berjalan lancar...thank atie banyak bantu aku...bukan masa sebelum majlis jek...masa majlis pun...dia lah org yang banyak membantu selain mak,adik2,cik zam,cik ila,cik din,cik intan,cik byca,cik mok,cik lan n cik timah...antara orang2 yang terlalu banyak membantu dalam majlis kawen lya...sangat terhutang budi dengan semua...



cantikkan dia...kawan lya memang cantik..heheh...gedik disitu...apepun lya ucapkan tahniah pada atie dan pasangan...semoga semua yang dirancang berjalan lancar...aku tunggu perkhabaran baik yang seterusnya...n aku nak sangat ada masa majlis kawen ko nanti..tahniah..kawan dan sahabat....

psstt:teringat zaman sekolah selalu parking motor dekat umah dia...dengan arwah Lyn...dan p sekolah sama2 ngn kembar ida & edot...heheh...dan sangat rindukan masakan asam pedas mak atie dan gurau senda mak edot dan ida..semoga semua kenangan tak luput dalam memori kita semua...tahniah kawan2...miss u olls...

2 comments:

LiyAnAiTd said...

jom kita sama2 doakan kebahagiaan mereka2 n sahabat2 kita smua brpanjangan dunia n akhirat shingga ke syurga.. amin18!!

LyA SaFaR said...

betul tu....lya doakan semua kawan2 lya termasuk along bahagia macam lya...alhamdulillah setakat ini n 'insya'allah selamanya...aminn...

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review