Friday, June 3, 2011

Adinda Evans mengamuk

Posted by LyA SaFaR at 9:40 AM
Beberapa hari ni...heboh citer pasal adik sorang ni yang mengaku x de dara tp ada maruah diri...ok..aku x faham..kalau aku tanye org yg bijak pandai pon diorang still tak faham ape yang si adinda ni maksudkan...

aku bernasib baik..bernasib baik??hahhah sebab aku terjebak baca semua entry dia dan baca semua komen blogger2...beriban wooo...tp aku layan juga...ada yang beri nasihat berguna...ada yang memaki hamun bagai...macam2 lah...aku yang baca ni dok tergelak jek...yer lah budah baru nak naik...budak sekolah ayng baru nak kenal dunia...

aku tak tau nak marah ke ape ngan minah ni...tp aku sedih...sedih sangat ada budak pompuan...budak sekolah...dengan bangganya cakap macam tu...iye...saya taw awak jujur..dan tak semua orang seberani awak...tp dalam ape pun yang kita buat...kena fikir baik buruknya sayang oi...orang yg baca...memaki hamun awak...awak marah...tp salah spe???

ye...betul kata awak...ramai girl sekarang x ada dara dah..tp sebab ape...ape yang terjadi yamg membuatkan mereka jadi bagitu kita tak tahu..betul tak...dan ramai juga yang x ada dara trauma...takut....nak kawen t nak kena citer ngan bakal hubby...awak ingat semua lelaki nak pompuan macam itu????

tak semua orang penting kan DARA...tapi ley dikatakan semua juga mementingkannya dalam mencari seorang ISTERI...kalau pon yang tak memandang ia sebagai penting...mereka akan memandang kesucian diri kamu...

jadilah sebaik2 perempuan..wanita...apa yang kamu nampak sekarang ni dik...tak seindah mana..kelak...kamu sendiri yang merana..kamu senddiri yang menyesal...malah masa ni pun jauh dilubuk hati kamu tu mesti berkata.."yang aku p wat entry macam tu spe suh...menyesal tol"...kalau tak de,,,x taw lah dik...

yang pentingnya...ko dah berjaya buat semua blogger p kat blog ko...komen...dan femes dah kamu....bukan itu yg kamu mahu??kemasyhuran tu...orang pandang kamu sekejap..orang amik taw pasal kamu sekejap...malah hari ni...aku jumpa dua tiga juga fanpage facebook pasal kamu..wah...itu sudah bagus...heheh...kalau x nak dimalukan orang...kamu sendiri jangan malukan orang lain dan diri kamu juga...kamu bagus..pandai berblogging...tp ada batasnya sayang...

mode:dah x leh nk komen kat entry dia..hahaha...jom terjah blog yang panas lagi...sape lg nk wat citer hebat mcm dia..hik2

2 comments:

lalalililulu said...

nak link die lya....huhu...nk menyebok gak...

LyA SaFaR said...

alamak...dia dah buang dah entry pasal tu...tp try usha blog lain..tp kan kalau search kat google pon kua taw..hehhe

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review