Friday, June 3, 2011

Prince William-Kate bercerai??

Posted by LyA SaFaR at 9:15 AM
hahha...dh lama gile x update blog...punya la lama then...terus buka citer pasal prince william & kate bercerai...dr semalam juga aku dok membaca blog la...kat facebook pon ada juga...tokojut den...wedding of the year tu..baru kawen kot...malah masih baru macam aku...hehehhe...

sekali hari ni...laaaa...saje jek kan...aku pon terjebak juga la terpercaya... aiyooo.. pekejadahnya.. .rupanya wujud blog2 bengong yg sengal dipanggil ONION hahhaha..ape ke sengal...aku pon dok percaya juga lah khabar angin yg dah macam ribut semalam...ha tu lah...mana tak nya...

dalam pada kita tgh dok syioook punyer dengan kisah cinta Seth Tan & Nora Elena...tetibe muncul pulak citer mcm ni..hahha...kelako...aku gelakkan diri aku sendiri sebab sengal..percaya lak...hahha...agak2 ramai algi tak yg jd mangsa terpercaya ni..termasuk la aku kan...hahahha....

tak taw nak type ape lagi sebab pagi ni tetibe macam diserang migrain....perghhh...tak tahan rasanya...nak tgk lappy lelame pon rasa dah tak sanggup ni...aiyaaakkkk

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review