Monday, December 7, 2009

Biar....Dia je yang tahu perasaan aku....

Posted by LyA SaFaR at 4:11 PM
Selama nie....

aku diammm......

*diam*

tanpa byk soal..aku turut semuanye......

sampai....kasih aku dirampas...sayang aku di nodai...cinta aku diperkotak katikkan....

kini...

hati nie...

masih lagi utk dia......

aku membenarkan lagi...hati ni utk dilukakan...x mengapa...

kerana kasih ku mendalam...dan utuh utk dia......

aku x pernah membayangi lelaki lain dalam hidup aku....

biar berpuluh cinta cuba menerjah masuk ke lubuk hati aku....jantung aku masih berdenyut

kerana dia.....

kerana lelaki itu......

aku x berahsia....aku luah segalanyer..pada lelaki itu....tp....

kejujuran ku....disalah erti....karya n tulisan ku...di anggap kerana diri ku...

aku x mahu...x mahu bertekak...kerana cinta aku indah..utk lelaki itu....

Biar Dia sahaja yg tahu....cintaku milik siapa..andai dia x mahu percaya...

cinta aku milik dia....

bee bee sad
4:21pm

6 comments:

cokelate uya said...

kite tau sape.. jgn sedih2... don't be sad...

Bee Bee World said...

heheh...

ko memang bagus ayu...x yah citer pon ko dah taw...kuat tol connection ko n aku..dah x yah guner mata dh now..guner blog..ahaks...sengal tol...

Apple Pie said...

fuyohhh bee bee :) semoga bahagia selalu

Bee Bee World said...

heheheh...susah kan nak yakinkan org yg kiter sayang dia...coz kdg2 kiter pun x yakin dia tol2 ker sayang kiter...

Yaya Johorean said...

Betol tu.... i pun syg Jon. Hahahah...

Bee Bee World said...

hahahahha..nak syh jon gak ley..?ahaks

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review