Monday, March 10, 2014

GLA SHAKLEE BETULKAN HORMON, KITARAN HAID DAN TINGKATKAN PELUANG UNTUK HAMIL

Posted by LyA SaFaR at 7:18 AM
Selamat pagi semua...
Ramai wanita mengalamai masalah kitaran haid yang tidak teratur sejak dari zaman remaja lagi.Bila jumpa doktor,mereka pula kata tiada apa..perkara biasa.InshaAllah nanti ok..Adoii stress je kan.Mungkin bila sudah berkahwin, masalah kitaran haid ini masih sama sudah tentu menyukarkan peluang untuk hamil. Jadi, usaha kita cuba betulkan hormon dahulu, semoga kitaran haid lebih cantik dan meningkatkan peluang untuk hamil.

Saya syorkan cubalah GLA COMPLEX SHAKLEE..

Kenapa GLA Complex Shaklee??
-Ini kerana GLA membentuk prostaglandin yang mengawal selia hormon lelaki dan wanita termasuk estrogen dan testosteron. Jadi nya GLA juga boleh diamalkan oleh kaum lelaki. Antara kesan baik terhadap wanita adalah memperbaiki simptom PMS seperti sakit semasa period, mood swing dan sakit payudara.

GLA membantu GLA Complex membantu wanita membetulkan kitaran haid sekaligus mengurangkan risiko KETIDAKSUBURAN dan memudahkan perancangan untuk hamil.Yang lebih menarik GLA boleh menyediakan environment yang baik untuk SPERMA HIDUP dan membuatkan jangka hayatnya lebih lama jadi waktu SUBURNYA DIPANJANGKAN.

GLA complex Shaklee bersumber semulajadi iaitu diekstrak dari borage - sejenis herba yang turut dapat merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.Bagi mereka yang setiap bulan tidak dapat lari daripada menghadapi senggugut, apa kata cuba sebotol GLA complex Shaklee.



Antara testimoni pengguna GLA Complex Shaklee :

Kita hanya mampu merancang, usaha & ikhtiar lah untuk kesihatan yang lebih optimum..Masalh anda saya bantu

Shaklee Independent Distributor
SID :1085732
019-8614724
LYA

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review