Saturday, August 13, 2011

Home Alone

Posted by LyA SaFaR at 4:20 PM
Selamat berpuasa kawan-kawan....alamakkk....puasa tak ni...lya puasa hari ni..alhamdulillah...hari ni lya terpaksa duduk kat rumah sorang2 sebab hubby p outstation...sedih jek kan..malam tadi tolong packing baju2 hubby..3hari 2 malam.Before ni pun hubby pernah juga tinggalkan p outstation...cuma kali ni masa berpuasa kan..so rasa sayu jek..nak pulak kena tinggal sorang2..hahhaha...cian kan saya...

hari ni lepas si suami kua p airport..aku ingat aku nk sambung tido..tapi macam biasa..lepas suami p kerja ke..ape ke..sure memang aku tak leh tido lik..ni lagi outstation,memang la aku tunggu sampai beliau sampai tempat yang dituju...so sambil menunggu berita dari beliau, aku pun mula lah mengemas rumah...~~rajinkan aku...hahahha tapi lately lepas2 aku baru nak sihat dari sakit tempoh hari..agak tak leh nak wat keje lama2..lama berdiri mula la nak pitam la..loya n nak muntah lah...upss..no..no lom lagi ada tanda2 yang aku pregnant walaupun hakikatnya aku menanti2 saat itu..mungkin aku lom sihat sepenuhnya lagi kot..so that's why la aku rasa semua tu...tapi aku tahankan la juga.sayang...aku puasa ni...tapi kalau nk termuntah juga nak buat macam mana kan..tak nak lah aku dera badan aku kalau tak larat...

Hehehe...ada juga kawan-kawan dok bertanya pasal dah berisi ke belum..erkk...sabar ye kawan-kawan..jika ada rezeki...Allah pasti akan beri...~~walaupun kekadang rasa sedih juga..tp ku pendam saje..hahahha...take it positif..aku baru kawen 4 bulan..banyak masa lagi..masih ramai lagi yang dah lama kawen tp belum menimaang cahaya mata..semua tu rahsia Allah..Dia saje yang tahu bila masa yang sesuai untuk Dia beri kita rezeki itu..sebagai hambanya...aku hanya perlu terus meminta dan memohon padaNya dan berusaha...itu sahaja...~~Sabarlah wahai hati....

Tadi ada jalan-jalan kat blog...macam cerita lya dapat hari ni...nak tahu ape dia..nanti lya sambung menaip k..untuk entry seterusnya....

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review