Friday, August 12, 2011

Buka puasa hari ke-11

Posted by LyA SaFaR at 12:31 PM
Alhamdulillah...sepanjang 10 hari berpuasa..kami suami isteri dapat juga berjimat tak da lah nak membeli juadah berbuka kat bazar...aku pun masak je la kejenyer...walaupun tak de la sedap mane tapi sudi juga en.suami makan..huhuhuu...terima kasih sayang...

Semalam entah kenapa rasa nak makan kebab sangat..maka dengan itu aku pun message en.suami minta tolong li kan kebab masa beliau balik dari kerja...then dia kata...tak payah masak lah hari ni..huhuhuh...tak payah masak??hoyeee...hihih malas tol aku ni..

Akhirnya...makan juadah berbuka hari ni made from bazar ramadhan...hahahahaha...banyak tol en.suami beli...hik3...terima kasih en.suami..grrr tapi yang sedihnya 3 hari ni aku dok sorang lah nampaknye...sebab en.suami outstation...aiyakkk..nak ikut!!!hahahaha mengada tol lya ni...tak pe lah..nama pun kerja kan...so redha je lah...lalalala...



0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review