Sunday, June 12, 2011

Hazama..Juara AF9...

Posted by LyA SaFaR at 11:55 PM
PIC EHSAN PAKCIK GOOGLE
hahhaha....kenapa aku tak tido lagi ni...hahahha...ni semua gara-gara AF9 yg kononnya last ni....ntah2 gimik lagi tak....Astro & AF kan banyak gimik weh...hehhe...ok wat pertama kalinya dalam hidup aku dan selama 9thn umo AF ni la 1st time aku tgk final AF..aku bukan layan sangat pon...ahaks....tp apesal ntah malam ni aku layan...maybe sebab pengetua dia Amy Search...hahahha..lawak seh lya...

ok aku tengok biasa jek konsert ni...nape ntah..mane p aura dia walaupun ada Aznil disitu...erkk ke...sebab dah biasa sangat dengan fenomena AF ni...owh aku tak tahu la....ape pun TAHNIAH buat HAZAMA selaku juara AF yg ke-9 ni...dan juga Lena ,Fina dan Azri...tak kisah la ape pun yg penting korang dah dalam sejarah AF yg terakhir....ok what...tahniah...

tapi aku musykil ngn persembahan Faizal...ape yang dia cuba sampaikan dan dah kenapa dengan dia..tak faham aku....masa Erul lak aku cuma dengar perkataan Cleopatra je...aku pekak ke...adoy...x faham dengan telinga sendiri..hahhaha...lawak...

ape pun semuanya dah selesai....agaknya apa yang akan terjadi pada peminat2 AF selepas ni agaknya...ape pun tahniah buat semua pemenang...dari AF1-AF9....sejarah tu....ok dah...sok aku sambung menaip lagi..ngantuk dah ni...zzzzzzzzzzzzzzzz....nyte u olls...

p/s:Aku suka gila lagu Lena Sisa Kisah Kita.....nanti2 lah lya letak lagu...hik2...nyte....

Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tak pernah ada persefahaman
Walau dalam cinta
Tiada guna penyesalan
Jangan berdusta
Usah menafikannya
Ini kesudahannya

Tangisan air mata
Tak bererti lagi

Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya

Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tiada pernah ku sangka
Akhirnya begini
Usah kau coba merayu berkata dusta
Jangan pura cinta padaku
Meminta ku kembali

Tangisan air mata
Tak bererti lagi
Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya

Oh tuhan, berikanlah ku
Kekuatan

Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya
Info kat SINI

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review