Wednesday, February 2, 2011

LeLaKi PLAYBOY???

Posted by LyA SaFaR at 1:57 PM





hahhah..tajuk entry x ley blah nie...jangan ada lelaki yg terasa k...melainkan korang semangnya playboy...hahha....jahat sehhh aku hari ni...actually..lya share pembacaan Lya hari ni...Lya mmg suka koleksi buku HM tuah..so hari ni Lya terbaca satu tajuk menangani lelaki playboy..hehehe...bukan senang nak menanganinya...Lya pernah melalui pengalaman tue..sakitttt okehhh....huhu sedeyyy..tp bukan x der playgirl kat luar sana...lebeh kurang jer kan...hohoh...ok



Ada seorang isteri...mengadu pasal suami dia playboy...jadikan wanita sebagai hiburan..tp bila tnyer lik kat si isteri nie...masa before kawen..mmg mcm tue ke perangai dia..apa dia jawab?? 'Ya..saya memang taw dia playboy..'apa korang akan fikir??apesal pompuan ni dah taw lelaki tue playboy tahap dewa..p dia mesti nk tawen ngn lelaki tue??ok mcm korang..nk beli kereta..secondhand lah contohnya...korang dh taw kereta ada masalah...terukk korang nk beli gak ke??secara logiknya...haruslah korang x beli kan...uhuhuh...



"dia bukan sahaja playboy..tapi juga suka berbohong..."ok kawan2....memanglah playboy pandai berbohong...kenapa?kalau x kantoi lah kerja dia..hihh...pas tu dia tnya lagi...agak2 suami saya ni cintakan pompuan2 tue ke???ok kawan2....biasanyer lelaki mcm maner playboy pun dia..pasti ada 1 cinta yg dekat dihati dia..siapa?mungkin isteri dia..tp masalahnya...dia rasa terlalu selamat.sudah memiliki...n yg lain just wat suka suki jerk...not fair...bukan pasal pompuan pun mesti wt benda yg sama..tp x adil utk rasa cinta n sayang yg isteri kamu berikan okeh..ingat tue..jangan suatu masa...kamu hilang sumer...termasuk isteri kamu yg selama ini bersabar ngn kerenah kamu...baru nk menyesallllll....habuk pun x dpt...huhuhu


Apa-apa pun keputusan yang bakal kita wat. Sentiasa berhati-hati k..Ada satu pesanan..LELAKI YANG TERLALU DIGILAI RAMAI...BUKAN LAH CALON YANG BAIK KECUALI DIA MEMANG BERAKHLAK, BERAGAMA & BERPERIBADI UNGGUL..dan kamu betul2 berani memangsakan diri untuk bersama dia...sama juga WANITRA YANG TERLALU DIGILAI RAMAI ..BUKANLAH CALON YANG TERBAIK coz dia terlau banyak pilihan..n mungkin kamu x da dalam senarai pun..masalah juga kan...sekadar 2,3 org yang gilakan dia xperlah..kalau dah 1 kampung...1 negeri...x ker giler ko namanya..hahah girl...suami tue maksudnya seseorang yang sanggup bersama...menjaga..memelihara dan memahami perasaan korang...x kan korang nk gak humbankan diri dalam hidup sang playboy??yang punyai ramai perempuan yang ley jaga dia n entah dia hargai ke x kita dalam hidup dia???PLAYBOY ni hampir memiliki apa sahaja...so korang memang patut bangga dapat mendampingi dia..lagi2 dapt jadi kekasih n terus berkahwin..TAPI INGATLAH..SENTIASA BERHATI-HATI N BERWASPADA K...jangan risau.ingat ni....MANUSIA LEY BERUBAH SEKELIP MATA...tp biasanya kita dah berkelip berjuta kali....dia x berubah gak...beri masa n ruang..kalau x ley gak...korang blah jek...jangan sakitkan diri sendiri...binasa t...ok....sekian utk entry petang2 ni...utk bro2...aku x ckap korang taw...hehhehe..kalau korang terasa...korang...playboy ke...hehhehe...

p/s:HARGAILAH PASANGAN ANDA SEMENTARA MASIH PUNYA MASA...BILA ALLAH DH AMBIL DIA DR HIDUP KO....KO JANGAN TANYA KENAPA OK....BYE2

pic ehsan google.

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review