Wednesday, October 13, 2010

kenapa..

Posted by LyA SaFaR at 6:10 PM
memang sengal kan..hahah...oleh kerana terlamapau takut atau kerana perasaan aper..aku seringkali suka nk sakitkan hati sendiri..contohnyer...x der masalah ngn sper2...cr masalah..huhuh sengal ke aper aku ni...pas tue aku sendiri sakit hati..sendiri pujuk hati sendiri..atau dlm erti kata lain aku mcm x yakin ngn aper yg aku hadapi now...takut ni mungkin kerana perasaan masa lalu yg tersangat la sakitnyer...hope per yg terjadi takkan berulang lagi...takut sgt hadapi perkara mcm tue...pd sesaper yg terlibat..yg pernah kena maki hamun ngn aku dlu...aku minta maaf n aku maafkan korang walaupun...[bukan salah aku pon]..hik2...juga kpd x-gf si dia...aku x rampas hak sper2..malah dia bukan hak aku sekali pon...dia hak Allah n aku percaya ngn aper yg Allah beri pada aku...aku redha dgn ketentuannyer...mungkin kau sakit hati..tp x sesakit aper yg aku alami...jika kau ditempat aku sekali pun..belum tentu kau mmpu harunginyer...maka bersyukurlah krn kau bukan aku...n bersyukurlah ngn aper yg Allah beri pada kita...Allah maha adil...tahu aper yg terbaik wat setiap hambanya di muka bumi ni....cuma kiter sebagai seringkali lalai ngn tanggungjawab kita..Alhamdulillah ya Allah..aku bersyukur ke hadrat mu illahi..kau perkenankan doa2 ku...kau permudahkan urusanku..aku mohon kau lindungi aku, keluargaku serta org2 yg aku sayangi...amin..amin ya rabbal alamin....

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review