Thursday, October 29, 2009

Kekalahan Eja....

Posted by LyA SaFaR at 7:30 PM
khamis.8:43 a.m
bee bee buntu

now aku kat depan laptop..bertemankan kertas2 yang berselerakkan..2 cawan Coca Cola free dari McD..sebotol lotion dan payung pink kesayangan aku...aku tulis entri nie lepas menghafal satu step methodology dalam subjek SISP...mlm tadi aku tido awal..[awal lah sgt]..tp pastue tersedar2..pekejadahnyer tido mcm tue..lepas hafal step method 1 tue..aku jd bengong..tue lah kwn2 dah pesan jgn hafal.fahamkan..masalahnyer..aku x reti..dah bertahun2 hidup aku menghafal..satu bku pon aku sanggup..kalau x..lagilah aku x ley jawab..hoho...

alamak..apsal paler aku nie berat jerk ek..makin panas aku rasa..adakah ini tanda2 aku nak demam?oh no..x mau demam..nak demam pas paper web..aku nie kalau demam haru sikit..torok giler..huhu..maner x demam..paler ku nie dah x ley nak recognize maner yg kena pk dulu..sumer aku nak pk..berlumber2 sumer prob nak masuk dlm paler aku..ley ke gitu?ntah per2 ntahh..kalau pk soal hidup nie memang complicated..dlu org kata study nie best..x yah pk per2..blajo jer..ye ker?x r..makin byk lak benda aku nak pk...maner nak study..maner ngn tanggungjawab aku as kakak sulung..anak...GF kpd BF nyer..[ahaks]..kena pk tue sumer 2..susah lah nak explain aper yg aku nak sebenarnyer..biler aku dah pasti aper yg aku nak wat..tiber2 aku x nak pulak..cmner 2?hai ntah lah...per2 jer lah kan...BUNTU aku dibuatnyer...ok lah...

tepat pada masanyer
8:53
sambil minum air glukos perisa oren..bee bee blah dlu k..daaa

KEKALAHAN EJA!!!

khamis, 11:26 a.m

cerita kelakar pada hari ni..pagi ni aku bangun awal sebab aku, Wawa,Eja n Faezah bet saper bangun paling awal pagi nie..terbukti la aku menang kan..hahah..pagi2 buta aku dah bangun...menandakan aku menang..n yang jahatnya aku x kejut pun bebudak tue sumer...pas mandi aku study sikit..tp mengenangkan diorg sedap diulit mimpi aku pon jd cemburu..last aku bw note aku lena bersama2..haahha..last perjanjian bangun ialah pukul 10 pagi..Faezah dah jenguk aku kat bawah sambil cakap 'bb ko dah mandi?..yea!!bb menang....' then dia tido lik..masa tue pukul 9 pagi..pukul 9.30 pagi aku tgk Wawa masuk toilet yezza then eja pon cakap 'pas wawa aku k'...wawa kuar toilet..tp apsal x mandi terus..?rupanya dia x taw rule bgn pagi ni ialah 'bangun terus mandi' hahha...yang lagi lwak ialah...faezah time tue gak dia cakap 'aku sakit perut' ngn muka x ley blah mengharapkan simpati Eja pon redha dia sakit perut aku mcm taw jerk tue taktik..then wawa terkejut rule bangun tue kena mandi terus..pas faezah kua bilik air Wawa mandi...jd saper kalah pagi nie kena wat kan air utk kwn22.amik ko...dia x dapat terima kekalahan taw aper alasan [SEBAB] dia kalah?sebab dia katil atas x ley melompat @terjun kebawah mcm faezah...hahhahahah...x per eja..pertandingan nie ader lagi 2 hari..faezahhh.jgn men tipu..hakkkkkkk3x..cian Eja dah lah jatuh di timpa tangga tercium tahi ayam...dah lah kalah bangun pagi.bangun2 ader lak yang sepah kan umah x reti nak kemas kan..memang lah Eja dah mengiktirafkan diri dia sebagai Bibik kat umah aku nie..hahha...Faezah wat2 baik...oleh kerana dia dah wat eja kalah dia pon tolong buangkan sampah kat dapur..hehheh...amik jiwa nampak....hehhehehhe then tolong li kan makanan nampakk..hhu..ok jom makan kawan2...

bee bee menang bangun pagi...hehhe

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review