Thursday, September 10, 2009

Da Last Moment....

Posted by LyA SaFaR at 1:41 AM



hehhehe....wahhh...seronokkan masa nie..maser dah last2 sem nie lah baru nak kenal satu sma len..walaupun program nie...agaak santai..sempoi..x ubah seperti sebuah percutian n no stress...program nie dah byk memberikan sejuta kenangan for all of us kan....

Dr awal perancangan sampai biler program nie menjadi..hahha agak puas rasanyer....

biler pk2 balik....mcm mimpi...kalau nak taw sejarah program Balok nie..sebenarnyer, dtg dr kitorg lahh..ms 2 aku,Wawa,Eja,Nana,Yan,Cila,Aida...tengah mam lunch kat umah Yaya...then..ntah saper ms 2 kuarkan idea nak wat 1 program utk batch..Yaya ngan mamai2 dr atas katil mengiyakan idea 2...n akhirnya setelah penat sumer MT bertungkus lumus...berpening pale,yezzzzzzzzza...jd gak program nie...

mlm last 2..sepatutnyer ader program havoc yg akan wat sumer org terkena...dah di plan oleh gang2 aku..2 r...ader niat jahat kan...dah 3 org dr gang aku x ley bgn...demam panas...yg kitorg dah mula rs x sedap bdn..n ader dak2 len pun keletisan coz ptg 2 mcm2 xtvt buat...lastly program 2 terpakse dibatal kan..huuh aper daa..

biler lik dr program, aku...n kwn2 aku sumer di arahkan lik kampung coz kna demam n batuk2...dpt MC seminggu 2...hahhaha...menariik kan...hahhahahha....tp mujur x der aper yg serius berlaku...rsau lah gak..alhamdulillah..aper pon thank 2 all especially en.azmi n en.ASO yg byk membantu n bersusah payah demi kami..thank encik..jasamu ku kenang..hehhe

nyte to all from **Bee

2 comments:

hanna aizawa said...

huhehuhe... sedey dlm gembira... sedey coz prog tu dh pon abis... n gembira coz bnyk kenangan yg dilakukan time tu... huhuhu... syabas tuk kte2 yg menjadikan prog lebih meriah... hahahhaha

em berkenaan ngan mc 1 week tu.. aku x dpt pon... maybe coz antibodi aku kuat kan... hahahhhha (^.~)

ShaZya....Nie pun okeyZ said...

alahai..

yolah antibodi mu kuat...cuber bagi ko minum ais..hahah x mcm org semput ko nk tdo..2 per cer?hahha

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review