Saturday, August 13, 2011

Hilang Selera..

Posted by LyA SaFaR at 11:16 PM
Hari ni duduk rumah sorang-sorang...erm bukanlah takut tapi tak suka berseorangan...rasa lonely tol....alamak aihh...sambil tengok cerita Perempuan Di Hujung Ramadhan dan berSMS dengan hubby yang dah berada kat Terengganu sekarang ni...rindulah...baru beberapa jam..alahai jangankan beberapa jam..tunggu dia balik kerja pun rasa macam lamanya...huhu..

So oleh kerana dok sorang-sorang mood nak makan mulalah terbatas...tak berselera rasanya makan sorang-sorang ni...alahai...lepas makan mee goreng tadi...tak terasa pulak nak makan nasi...padahal dah masak dah...erm tak pe lah buat sahur je lah nanti...so untuk legakan perut ni aku minum susu dan makan epal.lagipun sayang masa buka kat KL tadi makan roti jek...cian sayang...uhuuhu..

Rasanya leh tak aku bangun sahur pagi nanti ek...mana tak nyer...sepanjang puasa ni hubby yang tolong kejut...aku ni ada masalah tak dengar alarm..hehehhe mengada tol kan...lepas tu kalau dikejut slumber jek aku suh dia kejut dua tiga kali..sebab suka sangat di kejut oleh si suami...alahai rindunya..hiihihi..pas tu tengah2 panaskan nasi dan lauk, hubby tolong watkan susu..sooo sweet of you...hurm.tak dapat nak bayangkan bila kena duduk berjauhan nanti...alang 3 hari pun dah bertahun rasanye...hihih macam masa bercinta lak..tp perasaannya lebih lagi...

Malam tadi sempat berbual panjang , meluahkan semua rasa yang ada dalam hati..sayang kata nak cakap apa cakap je...luahkan..aku ni ada masalah asik teringat kisah2 yang menyakitkan hati...lepas tu susah nak meluahkan..lama2 aku gila...hahhaha...tapi aku luahkan juga malam td...alhamdulillah...hati mulai tenang..terima kasih ya allah...terima kasih suamiku...

Dah tak tahu nak menaip ape..tadi sempat juga borak2 dengan mak...hari2 pun mak n adik aku dok call aku..hahhaha..hari2 adik aku tanya bila nak balik kampung..hahha..sabar ye...

ok lah..nyte korang....

2 comments:

~ NANA ~ said...

alaaa ciannye dia...tp mmg seksa kn bila jauh dgn hubby? :(

LyA SaFaR said...

huhuh..tu lah..seksa tol..x nampak depan mata rasa risaw jekk

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review