Friday, July 8, 2011

Update : Bingung dan kisah kucing alam maya

Posted by LyA SaFaR at 1:20 PM
Agak2 dah bersarang ke ek blog aku ni...hahhaha....rasanya dah lama x update blog...hehhe..bukan ape...walaupun suri rumah sepenuh masa tapi ada je keje nak buat..tak pun melepak depan tv..layan citer kat astro yang dah berjuta kali diulang-ulang..hahah..layan kan jek lah...hurmm

ok..dipendekkan cerita...broadband aku wat hal..lembab semacam..jangan kata nak buka blog...nk buka fb pun cepat lagi siput kat kampung aku..hahhaha...tp lepas call celcom center hari tu..si far dah laju semula dan aku ley lah buat kerja harian aku iaitu main game fb...hahhaha...kurang kerja betul..dalam banyak2 game aku main...aku layan happy pets ngn it girl...happy pets tu coz aku nak bela meow...cian kan aku..hahha...sejak dok kat sabah ni..dok lak tgkt 3...meronta2 aku nak bela meow coz rindu meow kat kampung..aku tgk org2 cina kat kawasan apartment ni slumber jek bela anjing besau2...takkan aku x ley bela meow kan..hahhaha...tp bile ni kenang2 lik..alamak...lecey juga...t kotor mcm mane...aku dan bersihkan lg tmpt meow...pas tu kalau aku lik kg sape lak yg nak tolong aku jagakan meow...cian taw x...so solution nye...main la game ni...huhuhuhu...kadang2 skype n video call adik2 kat kg supaya ley tgk mereka dan meow juga..hahhah...IT Girl lak coz ley lepas gian nk shopping...hahahha....sengal sekejap...hahhaha...

isk..sebenarnya aku agak rasa bosan dok kat sini..iye..memang best life ngn husband...tu bukan masalah bg aku..malah ia rahmat coz ramai2 kawan2 terpaksa berjauhan dengan suami2 masing22...tp aku ni dok sini melepak jek..x buat ape...dah puas apply keje tp masih menghampakan...kadang2 geram dengan degree yang aku ada tu...ape nak buat ntah..tp aku masih terus bersabar...aku x laraat sebenarnye nak susahkan husband...malah belum mampu lagi nak tolong mak kat kampung...sedih jek...keBingungaN betol aku rasa...

moga allah mendengar rintihan hati aku.....sabarlah wahai Lya..huhuh

1 comments:

Anonymous said...

Ethical daytime! We requirement to put on the market you outrageous nobility tablets at the lowest prices! http://www.mypharmacyforyou.com/

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review