Thursday, June 16, 2011

Saya Sayang Blog Saya

Posted by LyA SaFaR at 9:10 AM
Risaw dan agak kegusaran dengan fenomena hacker yang melanda negara kita....beberapa rakan blogger juga blogger.com juga sudah di hack...pada rakan2 blogger yang dah di hack...sabarlah banyak2 ye..Lya pun risaw sangat.....hacker2 ni diorang mcm buat keje dulu before anonymous...ishh x taw lah sape punyer keje ni...


[www.tourmalaysia.com.my] & [jbiotech.gov.my] tadi tengok laman web ni pon dah kena juga. siap ada lagu lagi..best2....aish...x taw nk komen ape...hope x da ape lah yang berlaku lepas ni...risaw juga blogger biasa macam aku ni kena...bukan apa...mana lah taw benda2 mcam ni akan melemahkan semangat blogger2 baru yang mana malas dah nak guna internet...yer lah..mula2 SKMM sekat downloader free yang aku n mungkin kamu juga gunakannya..then hacker mengamuk...kita pun pelik juga...kenapa tak disekat laman web yang tuttttt tu secara besar-besaran??agaknya masa diorang wat keputusan ni,diorang pk tak apa yang akan berlaku ...see...jangan kata hacker...semua pun bising...ok tu x pe lagi...sekarang aku sayang rumah aku ni...tu jek....tolonglah...hurmmm

ok aku kerisauan...nak p sarapan lah macam ni....

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review