Monday, April 4, 2011

Shaheizy Sam menang...

Posted by LyA SaFaR at 12:17 AM

Pic ehsan pakcik Google...




yea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dia menang....hahhah..bersemangat waja nak tunggu keputusan tadi...hahhah....nak pulak datang si johan & ucop wilcha..hahhah..lawak giler...kalau ucop tersenarai sure dia pon ley menang weh..hahhah...


tahniah buat shaheizy...memang terbaik lah u...kantoi ur mom undi u satu hari habis rm20...hahhaha...anak omak lah katakan..hehehe....masing2 berlapang dada bila Dato' ct tarik diri...heheh..lawak jugak....ape pun Lya memang suka tengok cerita ada lakonan beliau ni...nampak bersahaja..natural..awak...memek muka dia memang tak ley blah der...hahhah.lawak gile...tapi memang besh wo...hehheh


malam ni suka tengok persembahan diorang juga...tapi masa yang johan2 raja lawak tu ada kureng sikit...diorg macam main2 lah bagi persembahan...iyeee..taw lah kamu tu pak lawak...tp ada masa nya bagi lah yg terbaik...tapi aper pun gandingan pengacara Zizan...Raja Azura...Sharifah Shahira memang terbaik..i like okeh..hahhaha


dah malam ni..lya pon dah tak larat dah...sok kita cecite lagi wokeh....nite u olls..

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review