Friday, March 18, 2011

SEDIH...

Posted by LyA SaFaR at 2:23 PM
pernah tak korang rasa sedih.huhuhu tak kan lah tak pernah kan..mestila pernah...sekarang ni ada lagi lebih kurang sebulan lebih jek majlis kahwin...kebanyakkan benda dah settle..dan ada lai benda yang masih tak settle lagi..macam-macam dalam kepala otak...huhuhu sedihhh.....hari tu bengang with my friend yang setuju nak jadi pengapit untuk masa belah my fiance...ok i dah belikan kain kat jakel sepasang about hundred ok...bukan nak berlagak..malah budak tu pun tak tahu berapa harga kain tu...last minit...last minit ok...tunang my friend ni msg i then gtaw..lya sowi....aku tak dapat jadi pengapit ko...huh!!!!ya allah...macam tu jek??macam tu jek??bengang juga...so i tak reply pon da msg...tapi i msg my friend n tanye...last2 dua2 nak cancel...SEBAB??sebab diorg bergaduh..bertekak...last2 yang jadi mangsa we all..sangat sakit hati n stress ok...hurmmm so tengah pk saper nak dijadikan pengapit lak untuk ganti..MUJURLAH...dah setle dah...dak kampung i jekk...lagi bagus...
pas tu korang pernah tak rasa...nape masa majlis org lain....org lain sangat bz...semua nak tolong...semua amik tahu...tetiba masa korang orang macam endah tak endah jek...tu lah yang i rasa now..nape?tak tahulah...sama ada coz i stress sangat atau entah lah...sangat kecik hati now..tapi mujurlah ada si dia yang banyak bersabar dengan stress saya...maaflah kalau awak je yg asik jd mangsa saya...hurmm....
so far,ramai yang menganggap..'ala...lya kan tak keje lagi...so t majlis dia simple2 jek...biasa2 jek....jemputan 3-4rat pun dah ok dah....'ok...fine...nape saya tak ley jemput ramai2?dalam budget saya masih ley jemput orang lebih dari itu..sangat sedih ok...huhuh..tak apa...saya sabar lagi...saya tak tahu kenapa orang iri hati dengan saya?kenapa..kenapa?saya tak da pun cakap apa-apa..selalunya saya akan mengambil langkah berdiam diri je.....saya tak pun nk menunjuk2 atau menayang2 apa yang saya ada...hur..pasrah sangat now...sangat tertekan...huhuhuh cedey...tak apa...lya sabar lagi...
now..apa lagi yang saya buat..saya amik keputusan untuk buat semuaaanya sendiri...aiyakkk..chayok2....dah malas nak pk pasal org lain...org lain ada tak pk pasal saya?tak ader pon...sedih lagi...tak kisah lah...saya percaya pada karma...kalau orang buat saya...orang lain plak buat kamu....tahu tak????cepatlah habis majlis ni...selagi x smpai harinya...x selesai..selagi tu ader je benda yang tak kena...arghhhh.....nak mam aiskrim...bg sejuk cikit..ahaksss....gud luck lya..

4 comments:

~ NANA ~ said...

alololo ciannye dia...be strong okey :)

org ckp time nak kawen mmg byk dugaan :)

LyA SaFaR said...

huhuh..tgh try to b stroongg..huhuhu.....tu lah pasal..ader jek yg x kena...

tiramiszyou fizahani said...

beb..sbr yek....
aku lg bez..smpai skang xde lg pgapit..huhuhu....ko persetankn jek ckp2 org tu...bese yg byk2 mlut tu sumenye PHD...

LyA SaFaR said...

huhuh sedang bersabar dengan jayanya...huhu xper t mesti dapat..ye lah kita ni rmai kengkawan dah tawen...huhuh....tu lah tgh persetankan jugak ni ckp2 diorg yg wat aku down gile2...hurm

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review