Wednesday, March 2, 2011

My BestFriend...

Posted by LyA SaFaR at 5:22 PM
Lya letak ruang untuk masukkan resit-resit

Yang ni pulak Lya tmpal bisnes kad.hehe...mana-mana tmpat lya p..lya mesti amik bsnes kad...for refer..

Yang ni sumber inspirasi...tampal gambar pasangan anda..hehehe..lepas majlis tawen..ia jadi bahan kenangan yang sangatttt berharga...ley nmpak betapa susah payahnyer anda...sekarang ni x rasa sangat..lom lepas lagi..hehh
Kalau korang nak mende alah la yg lya dok tunjuk ni..ok ni lah dia kawan baik lya la ni..hahha..naper???coz dalam ni macam2 ada..name card..alamat...plan...resit...budget..eh mcm2 lah ader dlm ni..ni ialah buku perancangan sepanjang mjlis lya..since da decide bile tarikh tawen..lya dah prepare diz book n bawa ke mana sahaja lya n mr.fiance p..senang nk wat rujukan..kalau bersepah2 mana nak cr yer x..at least kalau mals sgt..conteng n sepah2 dalam buku ni..cr2 jumper lah juga kan..hahaha...so korang x nak buat ke...baik buat...ala2 planner gitu..haa....gud luck b2b!!!

5 comments:

sya hassan said...

kreatif! comey je.. :)

sueRAFE said...

ngaaa. comelnyeeee.
tlong buat tuk sue satu :3

LyA SaFaR said...

sya:hehehe.keje tgh bosan2..jd lah mcm tue..hahha

sue:ahahahha....time kaceh su..hik2..eh ya wat kan.hihih

nuruljannah sukhri said...

saya dulu buat gak.tp lepas kawin, benda ni duk tersorok dalam kotak..adui la..

LyA SaFaR said...

jannah,,..haha..xper...its still ader kan..biler bowink2 ley tgk lik kan..hahah

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review