Saturday, February 26, 2011

Save The Date...

Posted by LyA SaFaR at 8:58 PM
WE ARE GETTING MARRIED SOON...huhuhu.....misi 24 april 2011 semakin dekat...makin banyak beda nak kena setle kan...adoy yang paling takut ialah lya x setlekan lagi urusan dengan pejabta agama...ujian HIV...oh no...tatot...huhuh...hope Lya dapat setlekan semuanya dengan kadar yang segera dan cepat sekali...moga Allah permudahkan urusan kami semua..amin...sekarang rumah dah mcm tongkang pecah..sangat lah kucar kacir...lagipon coz beli ckit2 x nak rasa terbeban sangat kan..hahha...apa lagi nak buek pas ni...tunggguuuu....Lya dah pening ni..sebab aper???coz my wedding date lebey kurang ngn date exam UiTM...my frens ramai bising...my sis pon..tp aper nak buat...x perasan...dah lm hbskan zmn UiTM tue psal terlupe..uhuhuhuhuh cedeynyer!!!!

4 comments:

LiyAnAiTd said...

xpe lya... pelan2 k... checklist msti byk dh tick kn? jgn lewat sgt hntar borang kesihatan tu... alg doakan semoga segalanya bjln lncar n jodoh awk n en. tunang berkekalan ke syurga... amin18!!!! n tpenting sekali..........! jaga diri baik2 tau... xketinggalan.. selamat pengantin baru! ;-))

Fariza said...

xpe. insyaAllah semuanya berjalan dgn lancar ok. buat yg terbaik. mahu kawin pun harus berjimat kan :)

LyA SaFaR said...

along:huhuhu..thank along....hope sumenyer ok..tatot juga nie..huhuhu

fariza:amin...betol tue...kena rncg tol2 perbelanjaan..kalau x..belanja ikut suker plak..hahha

~ NANA ~ said...

i wish u all the best k :)

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review