Monday, April 26, 2010

DI HARI PERTUNANGANKU..

Posted by LyA SaFaR at 10:25 PM
hai kwn2...rasanya...dh terlalu lm aku tinggalkan blog nie...bukan x o9...tp mcm x der benda nk citer..hehhe...pe pun..hr nie nk share something ngn korang...HARI PERTUNANGAN LYA&AEDY..pada 24hb APRIL 2010...cincin risik di sarung atok,cincin tunang di sarung makciknya, rantai oleh mama dia [ikat bg x lr]..hehe & gelang oleh makciknye juga...berwakil kan pakcik dr belah lelaki & pihak yang menerima iaitu aku diwakili atok aku yg siap berpantun...hehehe....alhamdulillah...sumenyer berjalan lncar ngn bantuan byk pihak terutama mak aku yg bertungkus lumus memasak..hehhe..yg paling best sumenyer habis...beshnyer...

hehhe..ms nie..x tersangka lak mama dia yg suh amik pic kat dlm blik aku...hehehe...klako gak..tp happy jerk..hehhe..thank pd mama dia yg agak sporting...n thank pd tunang tersayang yg sudi lik byk kali dr sebelum majlis sampailah majlis...thank sgt2 penuhi sumer permintaan sy....luv u lebey lah...hehe

nie dia kek dr aku...hehhe...beso tol..hhhahaha


part paling penting...jurumekap...dlm pd aku dok terfikir2..muncul lak dek no dlm pale otak aku nie...hahha....pe pon thank sgt2...aku mmg puas hati dia bermain wrne ngn muka aku..heheh...thank no.....





yezza...nie dia cincin2 ku..hehhee...i likeeee...



4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ALHAMDULILLAH...selamat sudah satu step...lepas ni ke jinjang pelamin plak....heheheeh

tahniah yeak lya.....semoga lepas ni cepat2 belanje org kg makan nasi minyak plak

Bee Bee World said...

alhamdulillah kak...heheh...amiinn...insya'allah cube secepat yg boleh...hehehe...

Yaya Johorean said...

Tahniah skali lg bb... aduhhh...byk tol ucapan tahniah aku bg ni... heheh... adakah ni brmaksud aku terlalu happy? hehe :-)

Apple Pie said...

congrats lia, way to go gal :)
wishing you many happiness to come.

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review