Sunday, February 28, 2010

1ST FIOWER....HEHHE

Posted by LyA SaFaR at 9:00 AM

Dua 3 mgu lepas....balak aku lik kampung...yea!!!mestilah aku sker..pas tue mgu lepas dia lik lagi..hosh memang giler...sabah ngn johor mcm layang2 ngn simpang rengam jerk...hahhaha....memang besh...hari2 dok dating habiskan duit..bagus sgt lah tue....setelah hampir 4 bulan x jumper...ader rasa kekok gak..tiber2 rasa maluu...ei sengal jerk...
pas tue..aku dengan slumbernyer...bagi satu permintaan...teringin sgt nk bunga dr dia..nk taw...sepanjang 7 thn nie...aku x pernah dapat sekuntum pon bunga taw..hahha..klako tol...hamik ko...mintak sekuntum..dapat sejambak....hahaha..thank boboy...heheh so sweeet la you..hhahaha... skunk nie bunga tu dah mengeras....ader lagi kat penjuru katil aku..hahha...ntah per2 ntah.....

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review