Thursday, January 7, 2010

OKAY....

Posted by LyA SaFaR at 4:34 PM
aper2 pon aku mulai terima kritikan pedas yang nampak x bermakna bagi aku...
mcm nie lah...
aper kata....
jgn sibuk dengan hal org lain ok kan?
yezza...

7 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

yup betul!! wat dek jek...terus kan blogging key!!...kite blogging tuk suke2...agak2 tak suke jgn le masuk blog kite kan?....tak hadap pun kan.....ko teruskan care ko....dah jgn tensi2 pikir bende bodoh nie....keep smile key!!

Bee Bee World said...

hahahha...dah tol sgt lah tue kak..mls pk bebudak yg menyusahkan pale otak kiter..ntah per2 ntah

Yaya Johorean said...

Betol...layan diorg bukan dpt duit pon... huuhu.... Buat bodoh jek dengan org bangang cam diorg tu kan

Bee Bee World said...

kalau dpt duit bagus gak...sumber pendapatn...hahahh

simfonikehidupan said...

This comment has been removed by the author.

simfonikehidupan said...

Hahaha ko letak la advertisment yg leh datangkan duit bnyk2 kat dalam blog ko nih.Lepastu kalau ko dikritik and ko kritik dia balik ko leh dapat duit hasil iklan tu masa org-org yg kritik ko tu lawat blog ko nih. Ok x idea aku nih... hehehe

lya said...

bagus hatta...aku terima cadangan ko

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review