Friday, January 1, 2010

2010 di rumah En.Salim...Yaya n John...

Posted by LyA SaFaR at 8:41 AM
Amik Pic Kat Jejantas Depan BP Mall...

selamat tahun baru kepada sumer...well..tahun baru 2010 kali ni aku sambut dgn gelak ketawa bersama keluarga En.Salim [Family Yaya]

coz...2 hari lepas [30&31hb] aku stay umah dia....hahahah..memang lawak giler layan kerenah adik2 dia [Aiman (14thn)&Ihsan (11thn)] dan juga mak dia..ini adalh krn mereka bertiga adalah Facebook Maniac..2 FBaholic..hahah....giler lah adik n mak dia memang tido lewat giler melayan FB..n 30hb tue adik2 dia tido kul 6pg..mak aih..kalah kitorg...


Lyn KFC & BoWling ngn YAYA & JON

Then..31hb..p hang out ngn pasangan Yaya n Jon...p mam kat KFC n Men bowling kat BP Mall..
ntah naper..mula2 skor x jauh..tibe2..jon jd hebat n kalah kan aku n yaya teruk...aper pon kami juara masuk longkang...hahaha.....kdg2 mcm nk nak dibawa masuk lane jek aku nie melayang2...hahah....

mcm2 benda lawak terjadi semalam....memang happy....
thank to family yaya,yaya n john juga...hahahah
2010 yang heppy!!yea!!!

2 comments:

Yaya Johorean said...

Alhamdulillah kita akhiri 2009 dalam kegembiraan... hope kedatangan 2010 lagi akn menambahkan keriangan sepanjang kehidupan.

Adik2 aku mmg camtu, pening kan layan? hehehe...

Neway,thankx tuk ko jugak kak b coz sudi tdo kt bilik aku yg bersepah tu & hang out bersama2.

Bee Bee World said...

aper nak berkira...aku lagi thank kat ko tumpangkan umah ko..setakat bilik..aper ader hal..kiter serupa..hahah....

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review