Wednesday, December 16, 2009

Ye...memang ader 4 org je..

Posted by LyA SaFaR at 2:48 PM

hahh...dlm dunia nie memang ada 4 org jer....

td p makan kat kfc...

Bolat belanja...cedap..thank bolat...

yg klakonya....aku,aida,yaya...bercerita sakan zaman2 kat Puncak...

bagai nak rakk.....

terlupa ada makhluk lain kat situ..memang giler...

pergi kul 1...kul2 mcm x mo lik..giler siot....

hahah..tp memang besh..at least kurang tekanan hidup aku..

pe pon thank to all...memang besh giler...

ha!!jangan nak petik aku lagi rr..hahahha


16 comments:

-reza-bul4t-nipi- said...

apa laa sangat setakat belanja makan, xder hal laa.. korang dtg tempat aku, umpama tuan rumah ler...

ps: pasal petik tu,nasib laa..wa xleh kata apa2 beb.. lg satu, tu bukan petik, tu membahan or menganjing nama nya.. ekekekekeek :p

Bee Bee World said...

TERIMA AKSIH TUAN RUMAH....

WAK LU MEMBAHAN...MENGANJING...HUHUHU...AKU JERK GAK YG JD MANGSA KEADAAN...CEDEYNYER

Anonymous said...

4 org termasuk bolat...huhu.. cukupla forum teletubbies tu.. huhuhu

Bee Bee World said...

dah tol sgt lah tuee..hahahah

-reza-bul4t-nipi- said...

lya: wak gua ada kt bangi, xder kt kat sini.... :p:p:p

Bee Bee World said...

haahh....sengal giler dowhh...

Yaya Johorean said...

AdeHhh... mmg mengembirakan lah tadi kt KFC... Rasa mcm akan terjadi lagi jee makan-makan di KFC tu... adakah bolat akn blanje lg? haa...itu yg kte x tahu... :p

Bee Bee World said...

kalau bolat belanja lagi berselera aku..biasa aku x mam byk...tp nk request x mo mam kat KFC nak MCD!!!!!!....hahah

-reza-bul4t-nipi- said...

yaya: ingat ak cop duet ker?? cit.. td tu sempena ko akan bertunang n nk bg si lya 7 tahun hepi.. xbest laa sedih2.. pulak tu, ada rezeki lebih, trus jer laa roger.. ^_^

lya: McD?? ak dh bosan laaa... BK laa.. lg syok... :p

Bee Bee World said...

hahah...seronok nampak bg aku hepy...hahahha...tp memang hepu dowh td x perasan gelak mcm nak giler,,rupanyer sumer org dok tgk kiter punyer perangai..haha..ada aku kisah?

Yaya Johorean said...

Sempena aku nk bertunang? waaaa.. nnti smpena aku nk kawen makan pe lak? Big Apple ke? ahakz...

Aku x ingt pon ko cop duit..tp, ingt ko cop Accession number. Ahakz.

Bee Bee World said...

hhaha..bukan akata ko x mam big apple ker?hhahcop accession number kat badan bolat jom..hahhhh

Yaya Johorean said...

Kehkehkeh.... ade accession number kt bontot die...hak milik kekal Bolat tu..hahhah.

Yaya Johorean said...

Silap.. ~punggung.

Bee Bee World said...

hhahhahah.....yay wt lawak antarabangsa seh...hahahha....

-reza-bul4t-nipi- said...

oit,oit.. sesuka hati nk cop montot ak... nk montot aku,kena bayar dulu.. no money, no montot..ekekeke

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review