Friday, December 4, 2009

Rindu nak mamam kat syok2.....

Posted by LyA SaFaR at 9:29 AM
miss you puncak perdana

kabus di puncak perdana.....

AYU!!!...rindu lah nak mam kat sini....


tue lah tokey syok2...


di syok2 juga ader burger..hahah...
nie lah tempat Gedikz Club selalu makan..dalm 3 tahun nie...ley kire braper kali makan kat tempat lain taw....hahahha...per pun...memang best..thank lah kat abg2 syok2 yg layan perangai kitorg yg selalu order makanan yg x der dalam menu..lagi2 masa 3p dlu..gilerlah...ish...biler gaknyer dpt mam kat sini lagi...byknyer kenangan....




8 comments:

Anonymous said...

Aida yg comey: taw xpew~ rindooo bangat sei~ huhu :p
kne tggu submit report laa~ bru dpt mam kt syok2~ nnggeeee :)

Bee Bee World said...

heheeh..
kepada aida yg comey....
kita bg kecoh tu syok2 bile sampai kat saner nanti..ok

Prinzessin said...

rindu nak makan keow teow kungfu kat situ ngan bihun goreng singapura...rindu korang sume juga...and rindu sume kengkawan yg dh grad..

Bee Bee World said...

hahahh..tue lah pasal kak.windu lah nak mam sup sayur....huhuhuhu...cedey lah..tempat len x samer rasanyer....

Anonymous said...

Aida yg comey:

trime kaseh krn memuji sy comey~ hehe :)
taw xpew~ dh betoll sgt laa tu --> petik ayt bb~ huhu :p

nt kite bg gempakz + syokk abes kt kedai syok2 ea~ haha

Bee Bee World said...

hhahahha...comey2...

Anonymous said...

sabtu lepas kite dah mkn kt syok2... mkn kuey teow kungfu. mkn ngn aisha.. lepas rindu.. heheh.. plak tu bak kata yan, kdai tu bru bukak ari sabtu tu semenjak tutup untuk raya haji.. wah.. mana x nya.. kite msj abg tukang msk tu yg kite nk dtg hari sbtu tu..kite hrp kdai bukak hari tu.. x sgka, abg tu bukak.. huhu... :-p syok sendiri plak.. hehheh.. tapi yg pasti... dah brubah... tukang msk lgi sorg tu mna ntah.. heheh... walaupun dpt singgah kejap.. tpi puas hati la.... nnti hantar report nk mkn kt ctu gak.. heheh.. sush nk dpt kuey teow kungfu... klu ada pun x sm mcm abg tu msk...

pelanggan setia syok2,
~ayu~

Bee Bee World said...

aku pon pelanggan seti dia..tp x giler sgt mcm ko kot...hahahahha

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review