Tuesday, December 15, 2009

cincin kawin

Posted by LyA SaFaR at 12:22 PM

biler nk dpt?

yang tue kiter x taw....hahhahahha

tunggu org masuk minang..xder pon..

hahahaha

susah2 aku suh mak aku cr kan...kn3...

maner x nyer..dah mak aku beria sgt suh aku tunang...kawin...

nak2...

bulan depan adik aku nak tunang...

lg mak aku geram ngn aku....

biarlah..dah jodoh dia....

memang patut mak aku bengang....aku kwn dah 7 thn....

serius ke x...ntah..aku pon x taw....

nak tunggu aku....tak kawin adik aku tue karang...so....

biarlah......

aku mls nak pk dah....

kalau sidia serius..pandai2 lah dia pk....

aku pompuan...xkn aku nk kena pinang dia pulak kan...

xper lah...aku jg mak aku jer [ayt pasrah]

pening pk pasal kawin...sumer nk push aku....

sidia wat x taw....wat x phmmm

suker hati lah.....


bee bee frust
hmm

12 comments:

En. Bye said...

Emph! lambat lah nak dapat job kalau cam ni... hahaha! kalau ada jodoh tak kemana.. tapi bedesinglah telinge denga soalan2 "bila nak kawen?" dari mulut sedare mare...

Sabo je lah...

Boleh je kalau nak suruh kita amek gambo .. bila sampai time nak kawen nati kasi tau... cumanye kena booking awal.. takut ada yg dah booking dulu..

Bee Bee World said...

oryte en.bye....

tue la pasal..memang berdesing telinga cek dngor org suh kawen..adoyai....

hehe...ok..t bb cr en.bye bile dah time nk kwin...hik2..thank you....

Yaya Johorean said...

Best nye... nnti ko mintak adik ko CINCIN atau GELANG ea sbb die langkah bendul. hahah..

Alaa kak b... ade tu jodoh ko. Cuma bile tu je yg kte x tahu. Tol x....
Aku pcaya...satu hari nnti boboy pasti akn msuk pinang ko....

Bee Bee World said...

yer ker,,,ntah..kdg2 mcm x yakin jer..dia nak aku ker...ahhaa.aku memang nak dia....[jujur giler]..heheh....

aku igt nk minta sepersalinan baju tunang lah...x yah aku beli lagi...hahh prob nyer biler aku nak tunang..t jd pelamin anganku musnah pulak...hahahhah

-reza-bul4t-nipi- said...

org laki laaa yg paling pening bila nak kawen...org pompuan nk pening apa nye....paling kurang 30k kalu nk kawen... tu pun kenduri rilex2, xder grand...

Bee Bee World said...

isgh....aku x minta 30k dowh....ahakss

-reza-bul4t-nipi- said...

lya: erk... (kang ak ckp lebih2 ko plak tersentap...baek aku senyap..)

Bee Bee World said...

gediks lah ko...huhu

-reza-bul4t-nipi- said...

eheh.. u know y im gedik sis.. (^_^)

Bee Bee World said...

coz u with us...u must be gediks lahh...hahahah

-reza-bul4t-nipi- said...

ekekekekeke... ngan semua org aku gedik kot....:p

Bee Bee World said...

ish..memang x patot ko nie..cuber sopan santun ckit..maner ley ko wa mcm nie..gediks x kena tempat.xley2..x mo mcm tue bolat..hahh

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review