Thursday, December 17, 2009

bengang

Posted by LyA SaFaR at 8:47 AM


BENGANG TOL AKU RASA...

MALAM TADI AKU TANYER BUAH HATI AKU..IGT X TARIKH ANNIVERSARY KITA?

APA!!!!!

CIS..BERTUAH!!!

X INGAT LANGSUNG...LANGSUNG X IGT....

TEKA PUNYA TEKA PUN SALAH GAK..

KENAPA?

KENAPA?

ADAKAH AWAK SUDAH MULA LUPAKAN APA SAHAJA TENTANG KITA?

HURM......

SEDIH TOL AKU....

SEDIH....

HURMM.....

9 comments:

Apple Pie said...

heheh, dak laki slalu mcm tuh,
tak ingat ini, x ingat itu,
kena sekeh pun lom tentu ag ingat.
haiyahhh...

Bee Bee World said...

memang tol tue jj..wat pening pale hotak jek kan..ishhh

Yaya Johorean said...

Hoi...nape cite ko sama ng cite aku? Adakah jon dan boboi berpakat mengenakan kte??

Bee Bee World said...

itu aku x pasti..mereka baru berjumper sekali..adakah mereka ader rancangan lain brsama..biler ms diorg berpakat nie..musykil aku...

☆ lieya latif ☆ said...

laki mmg camtu selalu lupe...len kali ko siap2 add kat alarm henset die....hihihih...so takde alasan dah nak lupe....adiah kene ade tiap2 tahun...kikikiki

Bee Bee World said...

hah dah tol sgt lah tue kak....bengang tol rasa...eiiii....

-reza-bul4t-nipi- said...

eleh... penting sngat ker anniversary tu compare ngan kasih syg dr org laki?? (ni ayat nk back up laki)

laen org, laen cara nyaa... xkn laa ko xkenal buah hati ko ckp 7 thn.... (ni ayat dr aku plak..)

Bee Bee World said...

sebab aku kenal dia sangat2 lah aku jadi geram dowh..hahah

Bee Bee World said...

sebab aku kenal dia sangat2 lah aku jadi geram dowh..hahah

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review