Wednesday, December 30, 2009

Alone.....Happy...??..2010

Posted by LyA SaFaR at 12:13 PM


lagi 2 hari...tahun baru....

naper ek....

tetiber aku rasa mcm sunyi jerk....

Macam..ntah...susah nak xplain..ada something dalam pala hotak aku nie..darah beku kot..

bengong jer aku rasa...


Per pon..aku heppy sangat dapat kuar dari tahu 2009 yg agak menyakitkan hati aku nie....

dari awal tahun..sampai agak2 akhir tahun..mcm nak giler aku di buatnya...

kadang...mcm rasa nak mati jerk..tp...if mati mcm lah ley setlekan sumer prob...

mcm2 prob n dugaan dah aku hadapi...

agak menyakitkan..n agak perit lalui hari2 yg penuh ngn tangisan dan blur..

bengong sungguh aku rasa hidup aku nie..

mujur x menjejaskan result aku..mujur...


pas nie?

ntahlah..x taw per yg bakal aku lalui pas nie...

perit lagi ker?

ntah....

harap sangat..ada perkara yang menggembirakan lepas nie...

cukuplah bagi aku keperitan setahun nie...aku dah x nak dengar apa2 lagi yg menyakitkan...

cukuplah tue...

tp...if ada lagi perkara yg menyakitkan...

sungguh...aku bawa diri...aku pergi jauh.....

jauh....jauh.....jauh....



WELCOME 2010

harap aku terus gembira lepas nie....n aku harapkan sesuatu yang bakal jadi kenangan paling indah dalam hidup aku pas nie...I wish.....

2 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

insyaallah....moga tahun 2010 membawa yg baik2 utk kite semua...

selamat tahun baru!!

Bee Bee World said...

amin..thank akak....

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review