Wednesday, October 21, 2009

KiSaH Hari KhAmiS

Posted by LyA SaFaR at 11:23 PM
Sekarang pukul 11.25 mlm..aku, Eja n Wawa baru jek lik umah...hari nie hari yang agak pening dan penat..tapi aku ok jerk..erm...setelah berpenat lelah p kandang print transkrip...makan..p fakulti cop sijil2, cari lecturer sumer x der..haha luper..hari rabu hari meeting...then lik umah...Kak Aida...kami risaukan kamu..hmmmm......tp x der jawapan...pas tue dgn segal nyer p lepak kat bustand tgu bas pada pukul 5...dapat bas pukul 5.40 kami pon p SACC MALL, PKNS and PAS utk window shopping..nie 1st time kuar nek bas sem nie p merayap ngn adik aku yg berdua nie..agak besh lah...biler gelak2..suker2...tgk muker diorg..sedey lak biler pk lagi 2, 3 mgu dah nak habis study..heheh....mesti rindu kamu berdua..

OTW nk lik..terjumper yaya,nana,cila..and...Yan[cipan] bersama...abg rambut lekat [shafaril]..hahha....lepak jap kat PKNS pekena laksa johor yg Yaya order n mam ABC ngn Wawa...Eja surf tenet jek...Cila and Nana dok menyakat Yan...Yan & Shafaril pulak jadi malu2...hahah...Oit Yan...pemalu lah sangat...berlakon kuat seh..hahha

Kat umah...aku kepenatan..pas bersiap..aku nak ciapkan keje2 aku yg melambak pulak....biler mgu nie akan berakhir...uhuh

Bee Bee penat

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review