Tuesday, October 6, 2009

Jom makan Free...di rumah Wani Tikus..

Posted by LyA SaFaR at 12:11 PM

Hanna Aizawa'ShopaHolic',D'Lyazakira 'Okay',Ijazz SMR

hye kawan...bersama2 sayer nie di ruangan mari bergembira ngn Kak Bee Bee...Ok watz...,,
ok..amacam nw?aku taw mesti byk lagi kuih raya dah korang belasah kan..nie lagi besh..di mana Gedikz Club n Mpp-X team wat gempakz n huru hara kat umah Wani tikus awek Faiz Tolo..hahah..memang haru biru time nie...aku n yaya datang2 terus duk lepak depan TV..ARGH...Shamrinnnnnnn...diorg tgh tgh karok lagu Shamrin..hahha..besh...yg klako..sempat lagi Shafarin usik aku ngn Yaya...aper agi nie sumer sebab kitorg x dpt jumper Shamrin la..hehhe...


THE GEDIKZ CLUB

THE MPP-X TEAM


banyak perkara menarik time nie...ngan Aida x isi myk lagi n stesen myk susah nak cari...Fahdis wat2 mcm taw jalan...Eja sibuk cari kuil sebagai Clue p umah Wani..hahhaha....sampai saner..makan..makan...makan..karok..karok..melalak...hahah...[timer kacih kat mak Wani yg sporting lyn kitorg melalak...hahh...]..pas tue wat suprise kat Nizam Kasih Sayang wlaupun bday dia dh lepas sebenarnyer..hahha...dah 9 bulan lepas...so sweet biler Nana bwkan kek tue..walaupun tgn dia terketar2 masa nak suapkan kek kat Nizam..haha...memang besh...

Lastly..nak lik Puncak.hhaha..tersesat pulak...sampai ke Kubur Cina...hahaha.takot gak time nie..n aku,Eja,Wawa...cuber praktis jadi pemberita berkepala 3 mcm dlm spontan tue...seronok papa n mama [Jay Jay n Fahdis]..hehehe...per pun..kawan2 thank 4 sweet memory...


happynyer....Bee Bee...

0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review