Thursday, October 8, 2009

AKU KERINDUAN....

Posted by LyA SaFaR at 11:28 PM
aku kerinduan....AKU runsing n kebosanan malam nie...so aku rasa nak share something...so..sudi2 kan lah membaca yerk...



BERGABUNG?



Belum pun lagi habis pengajian..aku dah mula terasa kerinduan ngan kwn2 kat Puncak Perdana nie…bila dok melepak kat umah..kitorg selalu bercerita masa kali pertama jejak kat Puncak nie..hehhe.lawak pun ader gak..sesampainyer kitorg kat Puncak…kenalah cari partner nak serumah..nak pilih mcm maner..sumer pun bukannyer kenal sangat kan…heheh…ikut kata hati lah aper lagi…aku igt lagi aku n Wawa dah janji nak serumah mlm b4 tue…dah sampai harinyer..aku ley x cam muker dia..patutlah dia dok ikut aku jerk aku p maner pon..hahaha….kat bawah nie sebahagian dari kawan2 aku yg TERbaik sekali…masa nie nama grup nie Team Bergabung..mcm2 perkara kitorg dah wat bersama…mcm..aktiviti KRESMA [program anak angkat]…pertandingan senam robik & Poco-poco…jamuan hari raya BERGABUNG…undergraduate conference [PICC]..dajal durjana bday member2 bergabung…shopping sakan,Bowling & karaoke..dan mcm2 lagi..agak seronok lah masa tue….



PROBLEMOOO!!!



Tak tahu kat maner silapnyer…sedikit salah faham telah membuat bergabung team jadi hampeh..heh..ntah lah sampai nw aku masih tercari2 jawapan atas sumer masalah yang mungkin telah berlaku tanpa kawalan aku pun…agrhh..puas aku fikir n cuber solve masalah nie…aku terpaksa bawa diri dari sumer masalah…cuber berdiam diri…muhasabah…ermm…lastly..biarlah….biarlah aku n kwn2 aku x taw di maner silap kami….tp x per…korang tetap kawan aku walau aper pun dah terjadi antara kia…okay!



THANK KAWAN2!!



Thank pada Yaya n gang yang setia disamping aku..at least terubat kelukaan hati aku nie…aku igt lagi Yaya pernah cakap dia x suker aku..sebab aku berlagak masa part 1..hahha..ntah per2 jerk..kan dah jadi kawan baik nw..susah senang..suka duka…sumernyer kita kongsi bersama…salah faham tue normal tapi x lah smpai berpecah belah…..



GEDIKZ CLUB?!



Dengan persahabatan..keakraban…kesportingan yang ader antara kai..akhirnya..tercipta satu grup baru iaitu GEDIKZ CLUB…grup paling happening kat Puncak Perdana…dari Program melibatkan fakulti sampai program pale hotak sendiri…hahhaha sumer kitorg sapu habis..memang best r…kat bawah nie antara perangai2 pelik kitorg..hehhe..memang kenangan paling manis yg pernah kitorg lakukan bersama2..wlaupun Nampak simple..tp cukup meninggalkan kesan dalam hidup aku…aku sedang mengira saki baki masa yang ader utk terus bersama korang..nampak mcm simple..senang cakap ‘pas nie kiter jumper g’..’pas nie’ tue biler?kita x taw kan…ARGHH…AKU RINDUUU….



BEE BEE KERINDUAN...









0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review