Friday, September 18, 2009

SeLamat Hari Raya Sumer

Posted by LyA SaFaR at 10:35 AM
wat sume...aku dah berusaha utk anyam ketupat...tp mcm agak gagal...huhu....



hye....

wat kawan2..tak kire maner pun berada..selamat hari raya...aku minta maaf andai terkasar bahasa n silap tingkah laku selama nie....wat sahabat2 lama...aku harap suatu hari kita akan bertemu...wat sahabat2 di Puncak terutama Gedikz Club n MPP-X team..n x luper gak utk Bergabung Team...aku mohon ampun n maaf....kadang2 aku x taw...aku pernah wat salah...x perasan...

wat mak n familiy....huhuh..x der yg lebih berharga dr kamu dlm hidup along...along harap...along dapt jd kakak n anak yg baik wat sumer..wat mak n adik2..angah...imah...amad...adik....

Wat yg tersayang...moga aidilfitri kali ni...aidilfitri terindah wat kite n familiy kiter....7 thn penantian utk dpt beraya bersama...moga di makbulkan olehNya..n moga aidilfitri kali nie..permulaan wat kebahgiaan di masa depan setelah bermacam2 liku terpaksa kiter tempuhi utk sampai ke tahap nie...




0 comments:

 

LYA SAFAR WARDROBE Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review